Andet multimedie
bentjuul 3670
Endelig CS3
Fra : Martin Helbo

Dato : 28-03-07 07:46

Så offentliggjorde Adobe endelig CS3

Og det ser jo ret fedt ud, især den bedre integration mellem Flash,
Illustrator og Photoshop.

Men hvornår kan man få det? Er der nogen der har hørt nogle rygter,
andet end 'senere på foråret'?

/Martin Helbo

Fra : Martin Helbo

Dato : 28-03-07 07:50

Martin Helbo wrote:

> Men hvornår kan man få det? Er der nogen der har hørt nogle rygter,
> andet end 'senere på foråret'?
>
> /Martin Helbo

Nu ser jeg at Appleinsider at de shipper de til april ... can't hardly wait.

/Martin Helbo

Fra : Studio Smalbro

Dato : 28-03-07 21:52

Vi kan vist godt drikke gravøl over GoLive...

Kh
Bjørn

Fra : rt

Dato : 29-03-07 09:43

> Vi kan vist godt drikke gravøl over GoLive...
>
> Kh
> Bjørn

Hvorfor?

I øvrigt citerer du forkert...
www.usenet.dk/netikette

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : per christoffersen

Dato : 29-03-07 09:50

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
> Vi kan vist godt drikke gravøl over GoLive...

Det har jeg også haft lyst til længe

Jeg har frygtet, at Adobe ville udafse Dreamweaver og beholde GoLive, men
sådan gik det heldigvis ikke.

/Per

Fra : Morten Lind

Dato : 29-03-07 11:18

per christoffersen <pc@NIXcomonto.dk> wrote:

> [...]
>
> Det har jeg også haft lyst til længe
>
> Jeg har frygtet, at Adobe ville udafse Dreamweaver og beholde GoLive, men

Sådan er folk jo så forskellige, og sådan er folk som oftest
vanemennesker, så jeg bliver da ved at bruge GoLive, som i mine øjne er
betydeligt nemmere end Dreamweaver(som jeg dog kun ar arbejdet med et
halvt år - tingene/vanerne kan naturligvis ændre sig).

M.

Fra : per christoffersen

Dato : 29-03-07 11:48

"Morten Lind" <info@for-ogefternavn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> betydeligt nemmere end Dreamweaver(som jeg dog kun ar arbejdet med et
> halvt år - tingene/vanerne kan naturligvis ændre sig).

Det er muligt, den er nemmere at bruge, men den laver frygtelig kode, og er
nærmest umulig at arbejde sammen.med fra andre programmer.

/Per

Fra : Morten Lind

Dato : 29-03-07 13:13

> [...]

> Det er muligt, den er nemmere at bruge, men den laver frygtelig kode, og er
> nærmest umulig at arbejde sammen.med fra andre programmer.

OK, jeg er ikke programmør og gør det blot på hobbyplan, men jeg synes
da ikke, den arbejder umuligt sammen med andre programmer?

Men som sagt - hver sin smag

M.

Fra : per christoffersen

Dato : 29-03-07 15:09

> OK, jeg er ikke programmør og gør det blot på hobbyplan, men jeg synes
> da ikke, den arbejder umuligt sammen med andre programmer?

Vi har prøvet at indlægge egne kodede elementer i GoLive sider. Det gik
fint, lige indtil de blev åbnet i GoLive igen, - så fjernede GoLive vores
koder ....
Det er en så uhyrlig opførsel, at man skal tilbage til tidlige udgaver af
Forntpage for at finde noget lignende

/Per

Fra : Kurt Lund

Dato : 29-03-07 14:45

per christoffersen skrev:

> Det er muligt, den er nemmere at bruge, men den laver frygtelig kode, og er
> nærmest umulig at arbejde sammen.med fra andre programmer.

Retfærdigvis skal siges, at den er blevet væsentligt bedre
kodningsmæssigt i den nyeste version end i de tidligere - ikke at det er
godt nok ...

--
Kurt Lund

Fra : Kurt Lund

Dato : 29-03-07 14:43

Morten Lind skrev:

> [...]
> betydeligt nemmere end Dreamweaver(som jeg dog kun ar arbejdet med et
> halvt år - tingene/vanerne kan naturligvis ændre sig).

Jeg har afprøvet det på kursister, der ikke har haft nogen
forudsætninger. Her viste det sig, at de meget hurtigere blev dus med DW
end GoLive - lige som undertegnede, i øvrigt.

--
Kurt Lund

Fra : Kurt Lund

Dato : 29-03-07 14:41

per christoffersen skrev:

> Jeg har frygtet, at Adobe ville udafse Dreamweaver og beholde GoLive, men
> sådan gik det heldigvis ikke.

Nej, heldigvis - men det har jo nu heller aldrig troet. Ganske
uvidenskabeligt, så tror jeg at DW har en langt større brugerskare end
GoLive. Mon ikke GoLive hovedsageligt er solgt til reklamebureauer,
fordi de i forvejen har anvendt Adobes programmer? Uden hensyntagen til
kvalitet i øvrigt ...

Fra : Morten Lind

Dato : 29-03-07 16:06

Kurt Lund <lund@fabel.dk> wrote:

> [...]
> GoLive. Mon ikke GoLive hovedsageligt er solgt til reklamebureauer,
> fordi de i forvejen har anvendt Adobes programmer? Uden hensyntagen til

Jo, sikkert

M.

Fra : Studio Smalbro

Dato : 29-03-07 18:36

- er jeg den eneste der synes at Adobe strammer den lidt dennegang? Pakkerne
kan kun købes på cd ved ekstra betaling - ellers er det downloads og
manualer er ikke eksisternde. Og så er det blevet et gedemarked at hitte
rundt i de forskellige pakkesammensætninger....

Kh
Bjørn

Fra : Lindkold

Dato : 30-03-07 16:48

> [...]
>og manualer er ikke eksisternde. Og så er det blevet et gedemarked at hitte
>rundt i de forskellige pakkesammensætninger....

Se en oversigt over pakkerne her:

http://www.appleinsider.com/article.php?id=2596

Lindkold
--