Hvor køber man en eTolken?
Fra : Søren Blom

Dato : 27-03-07 15:40

Da jeg åbenbart skal bruge en eTolken (vist nok en USB dims) for at kunne
bruge mit digitale signatur på flere maskiner, så skal jeg have købt sådan
en, men hvor?

Har google lidt rundt go støvet shg.dk, m-e.dk og tdc.dk igennem uden at
finde en, så er der en her som har de vise sten?

Har en U3 USB flashram, den kan vel ikke bruges eller ?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Klaus H

Dato : 27-03-07 15:43

> [...]
> finde en, så er der en her som har de vise sten?
>
> Har en U3 USB flashram, den kan vel ikke bruges eller ?

Jeg bruger en almindelig USBstick til min signatur.

Klaus H

Fra : Søren Blom

Dato : 27-03-07 16:05

"Klaus H" <hebs.ud@6705e.dk> skrev
> Jeg bruger en almindelig USBstick til min signatur.

Jamen så vil jeg da ikke bruge penge på en dims mere, ok den sætning må min
kone ikke læse

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 27-03-07 17:20

Hejsa

>Da jeg åbenbart skal bruge en eTolken (vist nok en USB dims) for at kunne
>bruge mit digitale signatur på flere maskiner, så skal jeg have købt sådan
>en, men hvor?

Du kan da bare installere den på flere maskiner

tag en back-up af den der hvor du har den nu, og genindlæs den der
hvor du vil bruge den !

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk

Fra : Jørn Andersen

Dato : 28-03-07 00:53

On Tue, 27 Mar 2007 16:40:17 +0200, "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

>Da jeg åbenbart skal bruge en eTolken (vist nok en USB dims) for at kunne
>bruge mit digitale signatur på flere maskiner, så skal jeg have købt sådan
>en, men hvor?

Det hedder eToken og købes hos TDC for 450 kr. - se:
<url: http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_ds_om_flyt>
og følg linket nederst.

>Har en U3 USB flashram, den kan vel ikke bruges eller ?

Sikkert, men det er ikke det samme som eToken.

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen, Brønshøj

Stop Bush's krige - og Foghs støtte til dem
www.nejtilkrig.dk