MS Windows
briani 27239
Min HD er forsvundet
Fra : Ukendt

Dato : 27-03-07 12:32

Hej NG,

Jeg sad i går aftes og skulle hente nogle filer fra mit E-drev...
Til min store overraskelse var det væk.

I computeradministration kan jeg se at HD'en sidder i og at filformatet
pludselig er blevet ændret fra NTFS til RAW.
Det skal lige nævnes at drevet virkede fint i weekenden, og at jeg INTET har
gjort for at ændre formatet !

Jeg har scannet maskinen for vira osv... INTET er fundet !

Nogle ideer til hvordan jeg kan få mit drev tilbage...?
Helst UDEN at slette dataen, som stadig ligger på den ifølge GetDataBack !

Jeg kørrer med Win XP-Pro !

Mange Hilsner
Neuhafen

Fra : Ole C

Dato : 27-03-07 13:59

Neuhafen skrev blandt andet:

> [...]

> Nogle ideer til hvordan jeg kan få mit drev tilbage...?
> Helst UDEN at slette dataen, som stadig ligger på den ifølge

Måske du kan få hjælp her: http://www.z-a-recovery.com/
Men det er nok en god idé at redde dine data før du begynder at
eksperimentere.

--
vh
Ole C.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-03-07 14:33

Ole C skrev:

> Men det er nok en god idé at redde dine data før du begynder at
> eksperimentere.

Hvordan redder man data fra en harddisk som systemet slet ikke
kan 'se'?

--
Bertel

Fra : Ole C

Dato : 27-03-07 21:35

Bertel Lund Hansen skrev blandt andet:

> Hvordan redder man data fra en harddisk som systemet slet ikke
> kan 'se'?

Citat fra oprindeligt indlæg: "Helst UDEN at slette dataen, som stadig

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-03-07 14:34

Neuhafen skrev:

> Nogle ideer til hvordan jeg kan få mit drev tilbage...?

Jeg kender intet til hvad der er sket, men du kunne overveje at
prøve at få harddisken sat som nummer 2 harddisk i en anden
computer og se om man så kan se den?

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-07 08:00

> Jeg kender intet til hvad der er sket, men du kunne overveje at
> prøve at få harddisken sat som nummer 2 harddisk i en anden
> computer og se om man så kan se den?

Det har jeg lige testet... Virkede ikke !

Men tak for forslaget !

Neuhafen

Fra : Henning

Dato : 27-03-07 23:13

>Nogle ideer til hvordan jeg kan få mit drev tilbage...?
>Helst UDEN at slette dataen, som stadig ligger på den ifølge GetDataBack !

Hvorfor så ikke lade GetDataBack klare opgaven?

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-07 08:01

> Hvorfor så ikke lade GetDataBack klare opgaven?

Jeg har også fået GetDataBack til at genskabe en stor del af dataen, men den
kan ikke finde det hele, og da der er tale om film med mine børn, vil jeg jo
MEGET gerne have det hele genskabt !

Neuhafen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 28-03-07 19:37

On Wed, 28 Mar 2007 09:00:45 +0200, "Neuhafen" <neuhafen sNaBeL-A
neuhafen dk> wrote:

>Jeg har også fået GetDataBack til at genskabe en stor del af dataen, men den
>kan ikke finde det hele, og da der er tale om film med mine børn, vil jeg jo
>MEGET gerne have det hele genskabt !

PC INSPECTOR™ File Recovery har jeg tidligere set omtalt
positivt.Gratis og på dansk.

http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
--
Mvh. Jørgen