Cisco ASA5510 loopback, eller anden løsnin~
Fra : Brian R. Jensen

Dato : 27-03-07 09:09

Jeg har en ASA5510 med flere mailservere på samme LAN.

Når den ene mailserver skal sende mails til en af de andre er problemet at
den mx-record den slår op hører hjemme på ydersiden af ASAen, og dermed kan
den ikke aflevere mails.

Kan ASAen sættes til at tillade loopback, eller er der en anden måde at løse
opgaven på?
(Vi har en intern dns, men mailserverne administreres af forskellige folk,
så vi har ikke adgang, eller lyst, til at administrere alle domæners mx på
den interne dns)

/Brian

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-03-07 11:44

On Tue, 27 Mar 2007 10:09:26 +0200, "Brian R. Jensen"
<news@dueslag.dk> wrote:

> Kan ASAen sættes til at tillade loopback, eller er der en anden måde
> at løse opgaven på?

Læs lidt op på 'static'-kommandoen og mere specifikt 'dns'-parametren.
Se http://tinyurl.com/yofk53

-A
--
Hvis bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 27-03-07 12:46

> Læs lidt op på 'static'-kommandoen og mere specifikt 'dns'-parametren.
> Se http://tinyurl.com/yofk53

Super, det var lige den jeg manglede.

Tak for hjælpen.

/Brian