Køb af bundkort (og processor og
Fra : Stefan Skjerning

Dato : 26-03-07 15:55

Hej

Jeg er interesseret i at købe ny processor og bundkort til min pc, men
vil med min manglende erfaring på dette område ikke kaste mig ud i et
dumt køb.
Ved køb af processor i størrelsesordenen 2,5 til 3 Ghz (som jeg gerne
vil op i) skal bundkortet også udskiftes, da mit nuværende bundkort ikke
understøtter processorer i den størrelsesorden. Så mon ikke at køleren
også skal udskiftes. (Derudover håber jeg at finde et bundkort, som kan
bruge mine DDR400 PC3200 RAM-blokke)

Jeg håber, at nogle f.eks. har nogle gode links til steder, hvor man kan
gå ind og sammenligne og få anden nyttig information - men
selvfølgelig også meget gerne nævne her hvad der er godt at investere i.

-Stefan