A3-inkjet printer, efterlyser gode erfarin~
Fra : Morten Snedker

Dato : 26-03-07 12:12

Vi har nu været igennem HP Business Inkjet 2600 og 2800, og for begge
gælder det, at vi synes ikke synes den mekainske kvalitet er på et
niveau, hvor den bør være.

Er der nogle der har gode erfaringer med A3 inkjet printere, som
jævnligt bliver sendt gennem større udskriftsjobs, og som holder godt
henover tid (læs: få papirstop).

Morten Snedker
http://www.planprojekt.dk | http://www.dbconsult.dk
Privat: http://www.vinthervej2.dk

Fra : Andreas Jensen

Dato : 26-03-07 20:02

FWIW - Hop over til HP DesignJet serien istedet. Det er fremragende printere
i go' mekanisk kvalitet. Vi har på 7. år een kørende (Op til A0-print) og
den fung'er bare dag ud og dag ind. Du kan se de aktuelle modeller på
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/sm/WF02a/2211-2781-2783.html

.....og Nej - jeg har intet med HP at gøre. Jeg anvender bare nogle af deres
semiprofessionelle produkter.

M.v.h.
Andreas Jensen

Fra : Morten Snedker

Dato : 26-03-07 20:08

On Mon, 26 Mar 2007 21:02:09 +0200, "Andreas Jensen"
<Fjernes_ccc2500@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>i go' mekanisk kvalitet. Vi har på 7. år een kørende (Op til A0-print) og
>den fung'er bare dag ud og dag ind. Du kan se de aktuelle modeller på

Så'n en har vi.

Den er bare ikke så praktisk når man "lige" skal ha' et Excel-ark ud,
med dertil hørende snitten og skæren. Men ja, den ER fremragende. Har
truet ledelsen med at printe mig selv ud i 1:1.

>....og Nej - jeg har intet med HP at gøre. Jeg anvender bare nogle af deres
>semiprofessionelle produkter.

Likewise.

Morten Snedker
www.planprojekt.dk | www.dbconsult.dk