Andet multimedie
bentjuul 3670
Tegne en overskrift
Fra : Filip

Dato : 26-03-07 06:09

Findes der en hjemmeside hvor det er muligt at lave en supersmart overskrift
.. Jeg ville egentlig gerne om man på en måde kunne "tegne" sin
skrifttype/font. Evt som lidt grafitti skrift. Gerne med
skygger og lignende, men det afgørende er formen på skriften.

Filip

Fra : C. Nielsen

Dato : 26-03-07 20:31

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev
> [...]
> skrifttype/font. Evt som lidt grafitti skrift. Gerne med
> skygger og lignende, men det afgørende er formen på skriften.

Jeg kender ikke til en sådan side.
Hvis du søger lidt rundt på nettet, findes der mange forskellige fonte, som
kan downloades gratis.
Med denne font kan du så i et billedbehandlings program ( kunne være f.eks.
Gimp - som er open source) lave din overskrift med skygge.
Der er tutorials på nettet om hvordan du laver en skygge effekt.
Fat mod og spring ud i det.
--
Venlig hilsen
Charlotte Nielsen