MS Windows
briani 27239
Først købe Vista 32-bit og senere opgrader~
Fra : urlex

Dato : 25-03-07 19:56

Jeg tør ikke straks købe 64-bit, vil lige se hvordan 32-bit kører og
hvordan skifter jeg til 64-bit nemmest ?
Kan jeg i grunden se på skærmen om det er 32-bit eller 64-bit der
kører og hvad får jeg for pengene ?
vh urlex

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 25-03-07 20:11

urlex skrev:
> [...]
> hvordan skifter jeg til 64-bit nemmest ?
> Kan jeg i grunden se på skærmen om det er 32-bit eller 64-bit der

Jeg mener at når du køber så får du begge versioner med (må dog kun
bruge een ad gangen). Det er kun OEM versioner hvor du kun får enten eller.

/A

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-07 20:26

urlex wrote:
> [...]
> hvordan skifter jeg til 64-bit nemmest ?
> Kan jeg i grunden se på skærmen om det er 32-bit eller 64-bit der

Du kan ikke 'opgradere' on the fly. det vil være en geninstallation.