VBscript og ASP
Fra : Poul Kelså

Dato : 25-03-07 13:15

Hej

Jeg har en acces-database med reelle tal og kan sagtens få dem
frem via ASP. Men da jeg ønsker at formatere dem skal jeg bruge
script: formatnumber
Men uanset hvordan jeg vrider mig kan jeg ikke få et tal fra
databasen proppet ind i mit script-statement.

Finder der nogle kloge hoveder der kan hjælpe.

Mvh. Poul

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 25-03-07 19:23

On 25 Mar 2007 12:14:47 GMT, Poul Kelså <poul.kelsaa@get2net.dk> wrote:

>Jeg har en acces-database med reelle tal og kan sagtens få dem
>frem via ASP. Men da jeg ønsker at formatere dem skal jeg bruge
>script: formatnumber

Det er svært at se nogen grund til at gøre det clientside.

Det kan du nemmest gøre i ASP - hvor du allerede har en tråd om det.
Hvad er problemet i det svar, du har fået der?

>Men uanset hvordan jeg vrider mig kan jeg ikke få et tal fra
>databasen proppet ind i mit script-statement.

I ASP eller clientside JScript?

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen, Brønshøj

Stop Bush's krige - og Foghs støtte til dem
www.nejtilkrig.dk