Easy news
Fra : jane

Dato : 24-03-07 19:06

Er der andre her, som har problemer med at få gennemført betalingen til
Easy news, efter de har skiftet betalingssysten?

Hver gang jeg prøver, får jeg meddelse om, at der er noget som jeg har
intastet forkert, og det har jeg IKKE.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Mads

Dato : 25-03-07 01:05

On Sat, 24 Mar 2007 18:05:45 +0000 (UTC), jane
<nokvin@FJørnDættehotmail.com> wrote:

> [...]
>Easy news, efter de har skiftet betalingssysten?
>
>Hver gang jeg prøver, får jeg meddelse om, at der er noget som jeg har

Det virker fint her.
Hvornår har de ændret betalingssystem og hvad er lavet om?
Jeg betalte sidste gang den 9. i denne måned og jeg bemærkede
ikke noget usædvanligt.

mvh Mads

Fra : jane

Dato : 25-03-07 15:45

Mads <Mads@nospam.nothanks.com> wrote in

> [...]
> Hvornår har de ændret betalingssystem og hvad er lavet om?
> Jeg betalte sidste gang den 9. i denne måned og jeg bemærkede

Ja men hele fanen er lavet om, skal nu intaste fuld adresse, hvilken
land du kommer fra m.m. slet ikke som tidliger, jeg har betalt mange
før, men selvom jeg indtaster hvad jeg skal så går den ikke igennem. Jeg
har beklaget mig til support og de skriver:

Hello,

We recently changed our billing verification system and it now posts
complete addresses to your bank's system for comparison. If the
information that you put on the form does not exactly match what your
bank has, then your card will be rejected. Also, when it says you have
errors you need to fix, there should be more information below the box
containing the invalid information on the form.

Please be sure that your address is entered exactly as it is on your
statements and verify that all is correct with your bank, and try again.
If you cannot get it to accept, please call us or initiate a secure chat
session.

~El Guapo~

De vil åbenbart have adressen til min bank, og det forstår jeg ikke noget
af, heller ikke hvor den skal stå i formularen.

Du kan selv gå ind og lade som om du vil betale og se det, her er linket
til betalings formularen.

https://www.easynews.com/signup/CC/

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Jack

Dato : 25-03-07 16:41

Den Sun, 25 Mar 2007 14:44:47 +0000 (UTC), jane
<nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev:

>De vil åbenbart have adressen til min bank

Nej, det vil de ikke. De vil have at du skal udfylde med nøjagtigt de
adresseoplysninger som din bank har på dig og det skal passe 100%.

mvh Jack

Fra : jane

Dato : 25-03-07 19:21

Jack <platon@greece.invalid> wrote in

> Nej, det vil de ikke. De vil have at du skal udfylde med nøjagtigt de
> adresseoplysninger som din bank har på dig og det skal passe 100%.
>
> mvh Jack

Ja og det gør de også, jeg har da udfyldt sådanne formularer mange gange på
nettet, helt uden problemer, der er i mit navn samt adresse et Ø, og jeg
har prøvet med o i stedet, men det hjælper ikke, tidliger ved Easynews har
jeg bare brugt ø og betalingen gik igennem uden problemer.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Mads

Dato : 25-03-07 16:43

On Sun, 25 Mar 2007 14:44:47 +0000 (UTC), jane
<nokvin@FJørnDættehotmail.com> wrote:

>De vil åbenbart have adressen til min bank, og det forstår jeg ikke noget
>af, heller ikke hvor den skal stå i formularen.

Ikke addressen til din bank. Dit navn og din addresse, skrevet på
samme måde som den er registreret hos din bank.
Hvis der f.eks. er en stavefejl i navnet det ene sted, et mellemnavn
eller noget andet, så bliver kortet afvist.

>Du kan selv gå ind og lade som om du vil betale og se det, her er linket
>til betalings formularen.
>
>https://www.easynews.com/signup/CC/

Tja, jeg kan ikke se den store forskel fra dengang jeg indtastede mine
oplysninger, men det er en del år siden, så . . . . .
Normalt kører mine betalinger automatisk hver måned og det har
fungeret fint hidtil.
Jeg kan jo desværre ikke prøve at udfylde formularen, for jeg har jo
betalt, men prøv igen og vær ekstra omhyggelig med især navn.
Skriv det på præcis samme måde som det står på dit Visa kort.

mvh Mads

Fra : jane

Dato : 26-03-07 15:25

> Tja, jeg kan ikke se den store forskel fra dengang jeg indtastede mine
> oplysninger, men det er en del år siden, så . . . . .
Jo der er stor forskel, jeg ved det, forde jag har betalt pr. måned i
omkring 3 år og aldrig haft peoblemer.

Normalt kører mine betalinger automatisk hver måned og det har
> fungeret fint hidtil.
Det har jeg ikke haft lyst til, da man kan komme ud for en, ulykke,
sygdom, dødsfald, o.s.v. og de efterlate ved måske ikke noget om, hvordan
de får stoppet betalingerne, når betalingen sker automatisk, og måske ved
de ikke engang, at man betaler til Easynews.

> Jeg kan jo desværre ikke prøve at udfylde formularen, for jeg har jo
> betalt, men prøv igen og vær ekstra omhyggelig med især navn.
> Skriv det på præcis samme måde som det står på dit Visa kort.

Ja, Mads jeg skriver det 100% præcic som på kortet, har også prøvet med
mit MasterCard, men samme problem. :(

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Mads

Dato : 26-03-07 16:41

On Mon, 26 Mar 2007 14:25:15 +0000 (UTC), jane
> [...]

>de får stoppet betalingerne, når betalingen sker automatisk, og måske ved
>de ikke engang, at man betaler til Easynews.

Hvis du skulle gå hen og stille træskoene, så må man da
gå ud fra at dine konti ville blive lukket ret hurtigt og Visa
nummeret vil ophøre med at fungere.
Selvom det så skulle tage et par måneder, så vil det jo
højst kunne løbe op i 120 - 180 kr.
Kan alt det besvær virkeligt betale sig for så lidt?

Men med hensyn til selve problemet, så kan jeg ikke
foreslå andet end at du endnu engang kontakter deres
support. Easynews plejer at være både hurtige og vældigt
hjælpsomme.

mvh Mads