USB Key dræber mus.
Fra : Linda K

Dato : 25-03-07 11:17

Hej med jer!

Er der nogen der har en forklaring på hvorfor min USB key dræber den
trådløse mus hos min
veninde? men virker på alle andre computere jeg sætter den i, musen kommer
ikke igen før jeg
genstarter. Den acceptere alt andet USB tilbehør. Der er installeret
Win.XP.Home.

Venlig hilsen.
René

Fra : Kenneth K

Dato : 26-03-07 20:16

"Linda K" <stoplindamazone@webspeed.dk/fjern stop> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke igen før jeg
> genstarter. Den acceptere alt andet USB tilbehør. Der er installeret

Tror det er fordi den sluger for meget strøm