ny maskine
Fra : The Hansens

Dato : 24-03-07 23:31

Hej ng.
jeg skal have ny maskine kort og godt.
Jeg tror sgu det bliver en duo2 e6600 cpu samt noget asus board men hvilket
aner jeg ikke, så jeg vil lige hører hvad jeres holdninger er til det. Mht
ram forstiller jeg mig 2gb(spiller meget flightsim) er det ok?
grafikkort hmmmm gforce 7950 måske?
Sagt på en anden måde: gider nogle af jer at "samle" en maskine for mig på
f.eks. edbpriser.dk
Alle råd og kritik modtages med kyshånd!
pris tjaaaa i området omkring 8 kilo eller deromkring...
mvh søren
har selv lavet en opstilling:
http://fcomputer.dk/?show=sys_make&systemlinkid=5227
hit eller skidt og hvad synes i der skal laves om?

Fra : Lasse

Dato : 25-03-07 13:43

Hej Søren..

Her er hvad jeg lige har bygget ! Og den sparker r.. !

Pas på ikke at låse dig selv ved at købe et bundkort som ikke kan opgraderes
!

1 x Asus P5N32-E Sli

1 x Intel Core 2 Duo E6600

1 x ASUS EN8800GTS