MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Flytte indbakke over på ny install.
Fra : Vista

Dato : 24-03-07 23:33

Hej
Har haft nedbrud på den gamle komput.! Har købt ny !!Skal have flyttet
indbakke fra den gamle over på den nye.!! Det kan jeg bare ikke få til at
virke !! Har flyttet addressekartotek og newskonties uden probl. Hvad går
der galt.?? Skal indbakken mon flyttes inden jeg opretter konto på den nye
puter ??
Hjælp ønskes !!
MVH Bo

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 25-03-07 00:25

Skal indbakken mon flyttes inden jeg opretter konto på den nye
> puter ??

Hvilket program taler vi om? Hvis der er Outlook, er det vel bare at
eksportere hele møjet over i en fil, som du smider over på den nye?

Mvh

Jasper

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-03-07 03:56

Vista skrev:

> Skal indbakken mon flyttes inden jeg opretter konto
> på den nye puter?

Du er nødt til at fortælle hvilket mail-program det drejer
sig om, der er stor forskel på hvordan det skal gøres.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : L.E.P.

Dato : 25-03-07 08:33

Sat, 24 Mar 2007 23:33:06 +0100, skrev "Vista" <bokrag@hotmail.com> :

> [...]
>der galt.?? Skal indbakken mon flyttes inden jeg opretter konto på den nye

http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5680

Hilsen Lars

Fra : Vista

Dato : 25-03-07 18:15

"L.E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse

> http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5680
>
> Hilsen Lars

Glemte at skrive at det er fra Outlook Express til Outlook Express . Kan
ikke åbne Outlook på den gamle Komputer da windows install. er brudt ned .!!
Så jeg er nød til at finde indbakke på det gamle drev og kopiere
til det nye .!! Men hvordan ??

Bo

Fra : J. E.

Dato : 26-03-07 00:02

"Vista" <bokrag@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:0ayNh.38$Z17.21@news.get2net.dk...
> [...]
> den gamle Komputer da windows install. er brudt ned .!! Så jeg er nød til at finde indbakke på

Søg efter en mappe der indeholder dbx-filer
Søgning kan defineres sådan : *.dbx
Derefter kopiere du HELE mappen til den nye PC - henviser til den
som lagringsmappe i OE og alt er ved det gamle.

Fra : Mate

Dato : 25-03-07 18:35

Hej Bo.
Kan du bruge dette?

/Poul.

Kopier postfilerne til en sikkerhedskopimappe

Sådan oprettes en sikkerhedskopi af dine e-mail-meddelelsesfiler fra Outlook
Express:

1.Klik på Indstillinger i menuen Funktioner.
2.Klik på Lagringsmappe under fanen Vedligeholdelse.
3.Vælg mappens placering, og tryk på CTRL+C for at kopiere placeringen.
4.Klik på Annuller, og klik derefter på Annuller igen for at lukke
dialogboksen.
5.Klik på Start, og klik derefter på Kør.
6.Tryk på CTRL+V i feltet Åbn, og klik derefter på OK.
7.Klik på Marker alt i menuen Rediger.
8.Klik på Kopier i menuen Rediger, og luk derefter vinduet.
9.Højreklik på en tom plads på skrivebordet, klik på Ny, og klik derefter på
Mappe.
10.Skriv E-mail-sikkerhedskopi som mappenavn, og tryk derefter på ENTER.
11.Dobbeltklik på mappen E-mail-sikkerhedskopi for at åbne den.
12.Klik på Sæt ind i menuen Rediger.
13.Luk vinduet E-mail-sikkerhedskopi.

Importer meddelelserne fra sikkerhedskopimappen

Sådan importeres Outlook Express-e-mails fra sikkerhedskopimappen:

1.Peg på Importer i menuen Filer, og klik derefter på Meddelelser.
2.Klik på Microsoft Outlook Express 5 eller Microsoft Outlook Express 6 i
feltet Vælg det e-mail-program, der skal importeres fra, og klik derefter på
Næste.
3.Klik på Importer post fra en OE5-lagringsmappe eller Importer post fra en
OE6-lagringsmappe, og klik derefter på OK.
4.Klik på Gennemse, og klik derefter på mappen E-mail-sikkerhedskopi på
skrivebordet.
5.Klik på OK, og klik derefter på Næste.
6.Klik på Alle mapper, klik på Næste, og klik derefter på Udfør.

Fra : Vista

Dato : 25-03-07 18:47

"Mate" <aspolFJERN@DETTEwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrivebordet.
> 5.Klik på OK, og klik derefter på Næste.
> 6.Klik på Alle mapper, klik på Næste, og klik derefter på Udfør.

Problemet er bare at , windows ikke kan starte op på den gamle komputer !!
Så kan jeg jo ikke komme til at kopiere postfilerne . Den gamle hd sidder nu
som en extern hd .!! Så plejer man at kunne finde indbakke i :
"C:\Documents and Settings\Bo Krag\Lokale indstillinger\Application
Data\Identities\{0E21ADCE-C201-4D22-ACF4-402E5D09B3D6}\Microsoft\Outlook
Express\Indbakke.dbx"
Kan bare ikke få det til at virke denne gang!!!

MVH Bo

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 25-03-07 19:10

Vista skrev:
> [...]
> Express\Indbakke.dbx"
> Kan bare ikke få det til at virke denne gang!!!

Kunne det skyldes læse/skrive rettigheder på indbakke.dbx ?

/A

Fra : Vista

Dato : 25-03-07 19:54

"Andreas Lorensen" <andlo@sodemark.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne det skyldes læse/skrive rettigheder på indbakke.dbx ?
>
> /A

Det kan godt være !! Har prøvet at kopiere "indbakke dbx" fra det gamle
drev og sætte ind i "indbakke dbx " på det nye !! Det kan bare ikke lade
sig gøre !!

Bo

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 25-03-07 20:08

Vista skrev:

> Det kan godt være !! Har prøvet at kopiere "indbakke dbx" fra det gamle
> drev og sætte ind i "indbakke dbx " på det nye !! Det kan bare ikke lade
> sig gøre !!

Hvad er det der ikke kan lade sig gøre? kopieringen eller efterfølgende
at du åbner indbakken (OE)?

/A

Fra : Vista

Dato : 25-03-07 20:21

> Hvad er det der ikke kan lade sig gøre? kopieringen eller efterfølgende at
> du åbner indbakken (OE)?
>
> /A
Fik det til at virke ved at trække mappen over .!!
Og erstatte den nye med den gamle !!
Tak for hjælpen til alle !!!

MVH Bo