MS Windows
briani 27239
Ang: total commander i VISTA home premium
Fra : Bent B.

Dato : 24-03-07 17:12

Hej med jer
Jeg bruger Total Commander, men Vista er ikke så glad for programmet jeg kan
ikke få lov til noget som helst hverken kopiere eller slette filer, jeg ved
godt der har været spørgsmål om dette emne før men det svar kunne jeg ikke
lige finde ud af at bruge, så jeg vil blive glad hvis der er en der kan
hjælpe mig, jeg har sat mig som administrator i VISTA.
Hilsen og tak
BB

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 25-03-07 09:12

Bent B. wrote:

> Jeg bruger Total Commander, men Vista er ikke så glad for programmet jeg kan
> ikke få lov til noget som helst hverken kopiere eller slette filer,
[...]

Opdatering til Vista der bl.a. retter Totalcmd-problemer.
http://support.microsoft.com/kb/932246/
(jeg har ikke prøvet den, da jeg har WinXP)

Evt. kunne du teste Totalcmd 7 beta. Bare husk at det stadig er en
beta-version, så der kan ske sære ting...
http://ghisler.ch/board/viewtopic.php?t=14609

--
Mvh. Lars

Fra : ka

Dato : 25-03-07 10:07

Slå brugerkontostyring fra, så kører det

--
Posted with NewsLeecher v3.9 Beta 2

Fra : Bent B.

Dato : 25-03-07 12:12

Hej igen
Jeg takker for svarene og vil prøve det.
Hilsen BB