Sikkert tips til opdatering af sider i Exp~
Fra : Tine Müller

Dato : 24-03-07 16:58

Der må da findes en sikker måde at gøre dette på? Jeg er ved at blive
sindssyg af at siderne IKKE opdaterer ordentligt i begge browserne, når jeg
koder med PHP MySQL, så en SIKKER opskrift ønskes til dette.

--
KH
Tine Müller

homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 25-03-07 10:20

Tine Müller wrote:
> Der må da findes en sikker måde at gøre dette på? Jeg er ved at blive
> sindssyg af at siderne IKKE opdaterer ordentligt i begge browserne, når jeg
> koder med PHP MySQL, så en SIKKER opskrift ønskes til dette.

Hvad er det der ikke opdaterer ordentligt?

mvh
johan

Fra : Tine Müller

Dato : 26-03-07 11:59

"Johan Holst Nielsen" skrev
> Hvad er det der ikke opdaterer ordentligt?

Jeg opdaterer inde fra Dreamweaver MX 2004 og jeg har sat et hak i "Refresh
local file list automatically" og det er bl.a. .js og .php filer.

/Tine

Fra : ulrik nielsen

Dato : 26-03-07 12:17

wrote:

> Jeg opdaterer inde fra Dreamweaver MX 2004 og jeg har sat et hak i "Refresh
> local file list automatically" og det er bl.a. .js og .php filer.

så skal du nok lige over i en anden gruppe, det har intet med php at gøre..

--
ulrik nielsen |