submenu ligger under indhold
Fra : tidemann

Dato : 24-03-07 15:29

Jeg er igang med en ny side, men submenuerne ligger bag div=indhold.
Er det noget jeg kan løse, og hvordan, jeg har stirret mig blind på det:

http://www.royalmontana.dk/mariannes/without_frames.shtml

Jeg ved ikke om det er pga. opsætningen af siden, eller det er menuen jeg
har klippet og klistret for meget i?

Jeg kan heller ikke fange menupunkt 2, 3 og 4.

--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 24-03-07 15:50

tidemann wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> har klippet og klistret for meget i?
>
> Jeg kan heller ikke fange menupunkt 2, 3 og 4.

Z-index kan måske hjælpe dig

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 24-03-07 16:18

tidemann skrev:
> [...]
> jeg har klippet og klistret for meget i?
>
> Jeg kan heller ikke fange menupunkt 2, 3 og 4.

Det problem har du haft før, Marianne, og jeg
skrev dengang et nyt afsnit ind i min artikel
om denne navigationsbjælke:
http://webdesign101.dk/www/cssmenu/dropdownmenu.php#zindex

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : tidemann

Dato : 24-03-07 17:32

Jørgen Farum Jensen wrote:

> Det problem har du haft før, Marianne,

Ja, jeg ved det, men jeg var så ør i hovedet, sorry :(

> skrev dengang et nyt afsnit ind i min artikel
> om denne navigationsbjælke:
> http://webdesign101.dk/www/cssmenu/dropdownmenu.php#zindex

Tak :)

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 24-03-07 17:08

tidemann wrote:
> Jeg er igang med en ny side, men submenuerne ligger bag div=indhold.

> Jeg kan heller ikke fange menupunkt 2, 3 og 4.

Som Per og Jørgen er inde på: z-index. Nærmere bestemt er det #indhold, som
skal have z-index sat til 0, så funker det hele.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : tidemann

Dato : 24-03-07 17:33

Erik Ginnerskov wrote:

> Som Per og Jørgen er inde på: z-index. Nærmere bestemt er det #indhold,
> som skal have z-index sat til 0, så funker det hele.

tak.