kalenderen hopper ved hover
Fra : tidemann

Dato : 24-03-07 17:29

På denne side har jeg en kalender
http://www.royalmontana.dk/mariannes/mettemia.html

og jeg har pillet for meget ved padding, så der bliver rykket med indholdet
;(
er der en venlig sjæl der måske kan se hvor der er galt.
http://www.royalmontana.dk/mariannes/theme.css

Tak
--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-07 23:06

On Sat, 24 Mar 2007 17:28:38 +0100, "tidemann"
<tidemann@2Youtdcadsl.dk (Slet 2You)> wrote:

> er der en venlig sjæl der måske kan se hvor der er galt.
> http://www.royalmontana.dk/mariannes/theme.css

Hvis du fjerner:
border: 1px solid #a68ac0;
i linie 110

men så mister du rammen, som alligevel ikke vises på alle datoer ...

--

press photos from denmark
www.photopress.dk

Fra : tidemann

Dato : 25-03-07 01:37

find clausen wrote:

> Hvis du fjerner:
> border: 1px solid #a68ac0;
> i linie 110
>
> men så mister du rammen, som alligevel ikke vises på alle datoer ...

Tak, men jeg synes ikke jeg mistede noget?
Men jeg har siden jeg skrev, nulstillet alle padding, og det hjalp.

Nu er det kun tallene der hopper lidt, men det gør ikke noget.