Linjeskift...
Fra : Ukendt

Dato : 23-03-07 21:31

Hejsa.

Hvordan får man lov at lave linjeskift i kildekoden til en asp fil (for at
øge overskueligheden)?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Rune Jensen

Dato : 23-03-07 21:59

<Rune Nicolajsen> skrev i en meddelelse...

> Hvordan får man lov at lave linjeskift i kildekoden til en asp fil (for at
> øge overskueligheden)?

Kan du uddybe lidt, hvad problemet er - måske et kort kodestykke, hvor
problemet optræder? For jeg laver da bare alm. linjeskift i notesblok, det
virker fint.

MVH
Rune Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-07 22:05

> Kan du uddybe lidt, hvad problemet er - måske et kort kodestykke, hvor
> problemet optræder? For jeg laver da bare alm. linjeskift i notesblok, det
> virker fint.

Jeg har en linje i min asp fil der hente nogle værdier i en database og
viser dem i en tabel (response.write [en masse]). Linjen er meget lang, og
derfor uoverskuelig. Jeg kunne godt tæke mig at have linjeskift i koden. Men
hvis jeg laver dette fejler den.

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 23-03-07 22:27

Rune Nicolajsen wrote:

> [...]
> Linjen er meget lang, og derfor uoverskuelig. Jeg kunne godt
> tæke mig at have linjeskift i koden. Men hvis jeg laver dette

Sådan her:

Response.Write "en masse der skal stå på mange linier istedetfor
en linie"

bliver til:

Response.Write "en masse......"
Response.write "der skal...."
Response.Write "stå på mange linier"
Response.Write "Istedetfor en linie"

--
Lasse Skovsager
www.hartr.dk - vikingegruppe i Hardsyssel

Fra : Michael Weber

Dato : 23-03-07 22:41

> [...]
> Hejsa.
>
> Hvordan får man lov at lave linjeskift i kildekoden til en asp fil (for at

vbcrlf giver linjeskift, der kun man ses i koden i browseren (højreklik og
vis kilde).
Iøvrigt...god idé :)

dim langString

langString = "nnnnnnnnnnnn"
langString = langString & "nnnnnnnnnnnnnnn"
langString = langString & "nnnnnnnnnnnnnnn"
langString = langString & "nnnnnnnnnnnnnnn"
langString = langString & "nnnnnnnnnnnnnnn"

Response.Write langString

langString = vbcrlf & "eeeeeeeeee" & vbcrlf
langString = langString & "eeeeeeeeeeee" & vbcrlf

Michael Weber