Skriv en tekst i på samme side ved et tryk~
Fra : John Sarby

Dato : 23-03-07 20:14

Hej.

Jeg ønsker at man kan trykke på en tal på siden, derefter skal
tallet vises ud for tallet og når man har valgt 3 tal skal disse
info sendes videre til en anden side hvor dataerne behandles.
eks.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Jeg trykker på f.eks. 2 så skal reslutatet være osv.

1
2 ....... 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

til sidst trykker jeg på knappen og så skal 2 + de to andre tryk
sende infoen videre.
Håber det er til at forstå ->
Når du svarer må du skære det ud i pap da jeg ikke er alt for
stiv i Java
Mvh
John

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 23-03-07 23:07

John Sarby skrev:

> [...]
> sende infoen videre.
> Håber det er til at forstå ->
> Når du svarer må du skære det ud i pap da jeg ikke er alt for

Du kan sikkert lave det i JavaScript (som er noget andet
end Java), men ikke vise resultatet på en anden side.
Hvis det er et krav, er det nødvendigt at lave det
med noget serverside programmering, ASP eller PHP for
eksempel.

Jørgen Farum Jensen
..