MS Windows
briani 27239
Windows XP Log?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 23-03-07 12:54

Hej NG!!

Jeg har nogle problemer med at min computer hænger under opstart.
Den er næsten færdig med at loade, og når nogle gange til opdatering af
antivirus program.
Jeg skal så slukke og tænde computeren igen, nogle gange 2 gange. Men når
den først er kommet igang er der ingen problemer.
Mener der er en log filet eller andet sted så jeg kan se hvilket program
eller driver der er skyld i problemet, men kan ikke lige finde den?

--
// Sid

Fjern FJERN ved @

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 23-03-07 13:00

sls(2770) <sls@FJERNsol.dk> wrote:

> [...]
> Mener der er en log filet eller andet sted så jeg kan se hvilket program
> eller driver der er skyld i problemet, men kan ikke lige finde den?

Højreklik på Denne Computer og vælg Administrer. Så kan du se dine log -
der er 3.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 23-03-07 19:05

Tak for svaret!!

Der er så 2 fejl, ved ikke hvordan man retter dem?

1.
Tjenesten NetBEUI-protokol kunne ikke starte pga. følgende fejl:
Den angivne fil blev ikke fundet.

2
Tjenesten Driver til parallel port kunne ikke starte pga. følgende fejl:
Den angivne tjeneste kan ikke startes, fordi den er deaktiveret eller fordi
den ikke har nogen aktiverede enheder tilknyttet.

Nogen der ved hvordan??

// Sid