kalender med visning af dagen
Fra : tidemann

Dato : 23-03-07 14:35

Hej NG

Findes der mon en kalender, der ved tryk på datoen, kan vise en liste over
optagne tider.

Jeg er ikke så meget inde Javascript, så jeg ved ikke lige hvor jeg skal
lede efter sådan en :)

--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 23-03-07 18:04

tidemann skrev:
> [...]
> over optagne tider.
>
> Jeg er ikke så meget inde Javascript, så jeg ved ikke lige hvor jeg skal

Prøv at søge på http://sourceforge.net efter
"booking calendar".

Jeg tvivler på at du kan lave noget sådant
uden php eller asp og en eller anden form
for database.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Birger Sørensen

Dato : 23-03-07 21:04

Jørgen Farum Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Prøv at søge på http://sourceforge.net efter
> "booking calendar".
>
> Jeg tvivler på at du kan lave noget sådant
> uden php eller asp og en eller anden form
> for database.

Javascript "forsvinder" når browseren lukkes eller navigeres andetsteds, og
har ikke mulighed for at gemme data, udover i cookies.
Måske kan det gøres med VB - men ellers er du nødt til at bruge noget
serverside af en slags..

Birger

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne