MS Windows
briani 27239
Movie Maker ???
Fra : KS

Dato : 22-03-07 22:06

Hvorfor kan den ikke afspille mpg-filer - det skulle den iflg hjælpen - den
mangler Codec.

Så har jeg downloaded "Windows Media Encoder" for at convertere mpg-filerne
til wmv-filer - så viser den forkert format eller defekte !

Hvad gør man så ?

Mvh KS

Fra : John V.

Dato : 27-03-07 16:57

Du finder det rette codec her: http://www.free-codecs.com/

Fra : KS

Dato : 27-03-07 18:04

"John V." <nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> skrev i en meddelelse

> "KS" <keld.soerensenSLET DETTE@.os.dk> skrev i en meddelelse

> Du finder det rette codec her: http://www.free-codecs.com/
Hvad er det liiige for en høstak jeg skal lede i, og efter hvilken nål ?

Mvh KS

Fra : John V.

Dato : 27-03-07 18:08

> [...]
> "John V." <nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det liiige for en høstak jeg skal lede i, og efter hvilken nål ?

Denne http://home19.inet.tele.dk/vikinger/Downloads/Download.htm side er den
bedste danske med forklaringer, jeg lige kunne finde.

Fra : KS

Dato : 27-03-07 18:24

> [...]
>>
> Denne http://home19.inet.tele.dk/vikinger/Downloads/Download.htm side er
> den bedste danske med forklaringer, jeg lige kunne finde.
Jeg skal ikke til at lave en doctorgrad - jeg skal bare ha' en video til at
køre !

Mvh KS