IBM disk Deskstar 75GXP vs. Deskstar 60GXP~
Fra : SA

Dato : 02-07-01 13:42

Idet jeg nu har haft 3 stk. 75GXP diske der har fejlet, vil jeg høre om
nogen har lignende efaringer med 60GXP modellerne? Ris, ros??

SA

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 02-07-01 18:55

"SA" <buffalo.bill@buffalo.com> wrote in message
> Idet jeg nu har haft 3 stk. 75GXP diske der har fejlet, vil jeg høre om
> nogen har lignende efaringer med 60GXP modellerne? Ris, ros??

60GXP serien skulle ikke lide af samme fejl som 75GXP serien gør. Jeg har
selv en 60GXP (40GB) der kører fint. Desuden er denne mere lydløs og
hurtigere end 75GXP. Klart anbefalelsesværdig.

--
Jimmy Nielsen

Fra : SA

Dato : 02-07-01 20:20

takker!

SA

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 02-07-01 20:48

Jeg kender nu til et par 60GXP diske som larmer temmelig meget. Er det noget
andre har oplevet?

Mvh. Brian

Fra : Martin Bangsø

Dato : 02-07-01 21:57

On Mon, 2 Jul 2001 21:47:44 +0200, Brian Bilenberg wrote:

> Jeg kender nu til et par 60GXP diske som larmer temmelig meget. Er det noget
> andre har oplevet?

Min 40 GB 60GXP siger ikke en lyd. Jeg er meget tilfreds med den.

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : Madsen

Dato : 03-07-01 13:29

"Brian Bilenberg" <brian@bilenberg.dk> skrev:

> Jeg kender nu til et par 60GXP diske som larmer temmelig meget. Er det noget
> andre har oplevet?

Jeg har 2 x 60GXP på hver 40 Gb. og de siger heller ikke en
lyd.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : HB

Dato : 03-07-01 00:11

Jeg har også selv en 40 GB 60GXP som virker uden problemer. Men kender dog
en som lige har send 2 stk. retur fordi de ikke virkede.

vh Henrik

Fra : cybermouse

Dato : 03-07-01 15:01

jeg har 2 hd'er i min den ene er en ibm gxp 60 20 gb larmer ikke det helt
store men udvikler en allerhelvedes stor varme den anden er en western
digital 7200 kan ikke høres udvikler næsten ikke varme og kører hurtigere
end ibm'en plus den var sku billigere

Fra : Madsen

Dato : 03-07-01 15:25

"cybermouse" <morten_l5@hotmail.com> skrev:

> jeg har 2 hd'er i min den ene er en ibm gxp 60 20 gb larmer ikke det helt
> store men udvikler en allerhelvedes stor varme..

Det har jeg også bemærket. Mine harddiske bliver også meget
varme. Har de egentlig godt af det?

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : cybermouse

Dato : 03-07-01 19:53

nej du risikerer meget nemmere at tabe data og de holder ikke i så lang tid,
skal jeg prøve at poste nogle billeder af hvordan jeg kom af med problemet
uden brug af penge(det kræver du har en 80 mm blæser monteret nede i
indsugningen til dit kabinet

Fra : Madsen

Dato : 03-07-01 19:21

> [...]

> skal jeg prøve at poste nogle billeder af hvordan jeg kom af med problemet
> uden brug af penge(det kræver du har en 80 mm blæser monteret nede i

Det må du meget gerne poste nogle billeder af.
news:dk.binaer måske, eller?

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : cybermouse

Dato : 03-07-01 20:26

jeg poster den nu alligevel den ligger på http://home19.inet.tele.dk/dsv/ og
på gamez.dyndns.dk men den bliver formentligt snart fjernet fra
gamez.dyndns.dk da jeg og så tit bruger den selv derfor i tilfælde af et
bookmark så glem det da jeg tit skifter indholdet på min internet konto
dvs. vil du have billederne så skynd dig at gemme dem på din hd

p.s. hvis nogen ville bruge det på deres hjemmeside om clocking så
værsgo(altså bare ideen) bare lov mig at sende mig addressen (i er velkomne
til at ændre det så meget i ønsker) på morten_l5@hotmail.com

Fra : cybermouse

Dato : 03-07-01 20:37

p.s. nej den luft som kommer efter den har været forbi hardisken er ikke
varm (det nå simpelthen ikke før der kommer noget nyt luft)

Fra : cybermouse

Dato : 03-07-01 20:50

undskylder mange gange tele dk's server havde ikke opfattet at jeg havde
uploaded en ny html fil men det er rettet nu, igen undskyld
p.s. vil meget gerne have kreativ kritik

Fra : Madsen

Dato : 03-07-01 19:45

"cybermouse" <morten_l5@hotmail.com> skrev:

> jeg poster den nu alligevel den ligger på http://home19.inet.tele.dk/dsv/

Tak for kigget. Jeg sidder pt. og overvejer om jeg skal flytte
mine harddiske op i nogle harddiskskuffer. (Kan man mon ikke
også få sådan nogle med blæsere i, eller det larmer måske
som en gal?)
Mit problem er nemlig at jeg tror jeg skal have flyttet lidt om
på drevene mht. kabelføringen.
Se evt: <news:9ht0b0$389$1@egon.worldonline.dk>

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : cybermouse

Dato : 03-07-01 20:53

ok jeg ved de kan fås men har aldrig set/hørt nogen
www.studiedata.dk har dem i hvertfald