Frontpage uden extensions?
Fra : Flemming H

Dato : 22-03-07 18:57

hej

Hvodden indstiller jeg min FrontPage således at den arbejder uden alle
mulige mærkelige mapper og underlige koder.

Venligst
Flemming H.

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 25-03-07 17:32

Bare lad være at bruge ting der kræver Extensions. Eller opgrader til
Expression Web som ikke bruger Extensions.

Fra : Bent Holst

Dato : 25-03-07 23:01

Hej!
Når FrontPage udgår, eller Microsoft ikke længere servicerer FrontPage
(2003)!

Hvad så? Foretrækker gruppen Ekspression Web eller Typo3, under forudsætning
af I foretrækker et dansk program?

Bent