Hvem vil linke til min hjemmeside?
Fra : Jesper Høy Jakobsen

Dato : 02-07-01 13:22

Hej allesammen,

Jeg har lige lavet en hjemmeside og vil høre, om der er nogle der har lyst
til at ligge link til min hjemmeside på deres hjemmeside. Til gengæld lover
jeg at ligge et link til jeres hjemmeside.

Adressen på min hjemmeside er:

www.jesperhoey.subnet.dk

Mvh. Jesper Høy Jakobsen.

Fra : strid

Dato : 03-07-01 12:32

Det ser skide godt ud :))

Når min side kommer op så skal du nok komme med i min linkpool..

Astrid

Fra : Leonard

Dato : 03-07-01 15:58

>Det ser skide godt ud :))

Jeg er desværre ikke blevet forgyldt med den oprindelige mail i denne
tråd, så hvad er det der ser så godt ud ?

--
Thomas Leonard Gertz - Næstformand i Paraplegikerkredsen
Brug tilgængelighedsbasen på http://paraplegi.dk/

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 03-07-01 20:39

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Henrik Larsen

Dato : 03-07-01 19:10

"strid" <strid@strid.dk> wrote in message
> Det ser skide godt ud :))

Hvilken side snakker i om, jeg vil da godt lave et link til den når mit site
er 100% oppe at køre