Montere Ram
Fra : Krag

Dato : 21-03-07 22:57

Skal montere 2x512 ram i en MD8800 (Aldi PC).!!
Der er 2 grønne stik og 2 orange stik .Hvad er forskellen på disse stik ??
Og i hviken farve skal jeg placere ramblokkene ?? Der sidder ingen ram i
forvejen !!
Mvh Kragen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 23-03-07 01:31

"Krag" <krag@væktele2adsl.dk> wrote in

> [...]
> Der er 2 gr›nne stik og 2 orange stik .Hvad er forskellen p† disse
> stik ?? Og i hviken farve skal jeg placere ramblokkene ?? Der sidder

Fandt en test af maskinen med et billede ind i kabinettet:

http://www.chip.de/bildergalerie/c1_bildergalerie_v1_20204915.html?show=18

Fra : Vista

Dato : 23-03-07 15:03

"Kent Oldhøj" <oldhoj@FJERNESgmail.com> skrev i en meddelelse
> "Krag" <krag@væktele2adsl.dk> wrote in

> Fandt en test af maskinen med et billede ind i kabinettet:
>
> http://www.chip.de/bildergalerie/c1_bildergalerie_v1_20204915.html?show=18

Lige hvad jeg skulle bruge !!
Tak for det.!!
Bo