Blande RAM-hertz-hastigheder ?
Fra : Nielsen

Dato : 22-03-07 23:20

Jeg overvejer følgende:

som har 667 MHz.

Men vil det fungere med min nuværende ene RAM-blok (512 MB), som har en
lavere hertz-hastighed (jeg ved godt, at dual-mode er udelukket) ??

Der er tale om DDR2-ram i begge tilfælde. Bundkortet er et AM2NF6G-VSTA.

- Jakob
http://www.berlinferiebolig.dk/
http://www.vildtfuglefoder.dk/

Fra : [Danmark] 4 mibts

Dato : 22-03-07 23:38

Ja det vil jeg mene, men den vil bare blive clokket ned til den hastighed
som din 512 køre med.

Fra : Nielsen

Dato : 22-03-07 23:44

> Ja det vil jeg mene, men den vil bare blive clokket ned til den hastighed
> som din 512 køre med.

Fint

En bestilling er på vej!

Fra : Finn 3200

Dato : 23-03-07 08:17

,.,. pas på du ikke blander ddr1 og ddr2 ram
tror ik' det virker
mvh
Finn

Fra : Nielsen

Dato : 23-03-07 19:56

"Finn 3200" <mdf lisFJERN@post.tele> skrev i en meddelelse
> ,.,. pas på du ikke blander ddr1 og ddr2 ram
> tror ik' det virker
> mvh
> Finn

Den er jeg med på