MS Windows
briani 27239
Unattended installation
Fra : Nederbasse

Dato : 22-03-07 18:52

Hej

Jeg har lavet en unattended installations cd til XP Pro, men jeg kan ikke
finde ud af, hvordan jeg slipper for at trykke på de 2 x Ok knapper der
kommer når installationen er færdig
(Windows konfigureres og windows genstarter)

Jeg ved det kan lade sig gøre men hvordan ?

--
<LarsN />
www.neder.dk

Fra : Henning

Dato : 22-03-07 19:29

On Thu, 22 Mar 2007 18:52:01 +0100, "Nederbasse" <nogen@microsoft.com>
wrote:

> [...]
>kommer når installationen er færdig
>(Windows konfigureres og windows genstarter)
>
>Jeg ved det kan lade sig gøre men hvordan ?

http://unattended.msfn.org/unattended.xp/view/web/19/ - der står
forklaret en del om hvordan winnt.sif skal strikkes sammen.