MS Windows
briani 27239
Håndtering af mp3 filer
Fra : JK

Dato : 22-03-07 12:46

Hej gruppe

Jeg er snart ved at have lagt min cd samling ind som mp3 på computeren. Men
syntes nu at alle disse filer er
ved at være ret uoverskuelige. Hvordan kategoriserer man lettest alle disse
filer.

Fks. En mappe med navnet A > Alle kunstner med A i denne mappe > Alle
kunstner med samme i navn i en ny mappe >

eller skal man gøre det på en helt anden måde. Bruger WMP og Itunes til at
høre mit musik i.

JK

Fra : Max

Dato : 22-03-07 13:13

Hej JK

> Fks. En mappe med navnet A > Alle kunstner med A i denne mappe > Alle
> kunstner med samme i navn i en ny mappe >

Du sletter alle filerne og starter forfra. Bruger CDex til at konvertere
dine CD'er med og lader den hente kunstnernavn og titler hos CDDB.
CDex kan så gemme filerne i foldere med kunstnernavn, CD tittel
og de enkelte numre med deres titel som navn.

--
Mvh Max

Fra : L.E.P.

Dato : 22-03-07 13:59

Thu, 22 Mar 2007 13:13:20 +0100, skrev "Max"
<max_jens@post9.tele.dk.invalid> :

>Du sletter alle filerne og starter forfra.

Mener du det helt alvorligt

Hilsen Lars

Fra : Max

Dato : 22-03-07 14:36

Hej Lars

> Mener du det helt alvorligt

Ja, hvis filerne bare ligger i en folder i en stor bunke uden
rigtige navne og andre ID tags, så vil jeg helt klart foretrække
den løsning. Og rippe en flok CD'er på den måde er der jo
ikke andet arbejde i end at hælde dem i drevet og tage
dem ud igen.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-07 14:08

JK wrote:
> [...]
> kunstner med samme i navn i en ny mappe >
>
> eller skal man gøre det på en helt anden måde. Bruger WMP og Itunes til at

Prøv at kigge på MediaMonkey.