MS Windows
briani 27239
Kan det passe for XP MCE 2005 DK, at den s~
Fra : J

Dato : 22-03-07 10:58

Hej

Jeg har købt dette OS på lovlig vis som OEM.

Installationen er ret besværlig. Man hælder en language pack på til
sidst. Forinden har man den fulde amerikanske MCE 2005.

Der er IE6 med.

Jeg har downloaded en dansk IE7. Men den vil ikke installere. Siger at
sproget er forkert.

Hvordan kommer jeg rundt om det ?

(ud over at installere forfra, hælde IE7 og på den amerikanske, og så
bruge language pack)

mvh

John

Fra : Hans

Dato : 22-03-07 11:13

J wrote:
> [...]
> sproget er forkert.
>
> Hvordan kommer jeg rundt om det ?
>
> (ud over at installere forfra, hælde IE7 og på den amerikanske, og så

Du mangler en MUI pack til IE7, så du skal bare installere den engelske IE7
og bagefter bruge denne MUI pack:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=BF56C11A-1713-43E0-BDF4-4B5737474AE4&displaylang=en

Hans

Fra : J

Dato : 22-03-07 11:18

On Thu, 22 Mar 2007 11:13:28 +0100, "Hans" <nospam@kvik.org.invalid>
wrote:

>Du mangler en MUI pack til IE7, så du skal bare installere den engelske IE7
> [...]

Takker for det hurtige svar. Det prøver jeg.

John