MS Windows
briani 27239
Mail problem - XP Home SP2
Fra : Anders \(6400\)

Dato : 21-03-07 18:01

Hej NG'ere

Har et mystisk problem, som der maske var nogen herinde, der kunne hjalpe
med..

Problemet opstar, nar jeg modtager mails, sa smides de direkte i mappen
'Slettet Post'.

Hvad kan der vare galt ?

Bruger Outlook Express 6.0 har ikke villet installere vers. 7.0

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 21-03-07 19:17

"Anders \(6400\)" <spamfighter@ernogetlort.dk> skrev :

>Bruger Outlook Express 6.0 har ikke villet installere vers. 7.0

Findes heller ikke, men ellers prøv i Outlook Expressgruppen.
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i

Fra : Ole C

Dato : 21-03-07 19:18

Anders (6400) skrev blandt andet:

> [...]
> mappen 'Slettet Post'.
>
> Hvad kan der vare galt ?
>
> Bruger Outlook Express 6.0 har ikke villet installere vers. 7.0

Din chance for et godt svar er større hvis du bruger gruppen:
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

--
vh
Ole C.

Fra : kep

Dato : 21-03-07 21:13

"Anders (6400)" <spamfighter@ernogetlort.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 'Slettet Post'.
>
> Hvad kan der vare galt ?
>
> Bruger Outlook Express 6.0 har ikke villet installere vers. 7.0

Måske er det en defekt mappe
Åben "Søg" og skriv "folders.dbx", når du har fundet den
sletter du den bare - så genskabes alle mapperne i O.E
O.E skal være lukket

Du kan også prøve i "Kør" at skrive sfc /scannow
husk at sætte Installations-cdèn i cd drevet først
det skulle reparere systemfilerne

--
MVH
kep