MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
explorer 7.0
Fra : BJ\(4220\)

Dato : 21-03-07 10:35

Efter opgradering til Internet Explorer 7,0 og start af Explorer kommer
meddelelsen "Internet Explorer har fundet en fejl og afsluttes".
Jeg kan ikke gendanne systemet til tidligere dato, for at gå tilbage til den
tidligere browser.
Er der nogle gode forslag til afhjælpning af problemet?
Mvh
Britton

Fra : Nederbasse

Dato : 21-03-07 10:36

"BJ(4220)" <brittonfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den tidligere browser.
> Er der nogle gode forslag til afhjælpning af problemet?

Hvad er fejlen ?

LarsN

Fra : BJ\(4220\)

Dato : 21-03-07 11:07

Hej Lars,
fejlkoden er lang, skal jeg sende den til dig?
Code 0xc000005 efterfølgende flags, records, etc.
Mvh
BJ

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-03-07 11:22

Den 21-03-07 10.35 skrev BJ(4220) følgende:

> Jeg kan ikke gendanne systemet til tidligere dato, for at gå tilbage til den
> tidligere browser.

Du kan afinstallere Internet Explorer 7 i funktionen Tilføj eller fjern
programmer. Men det var måske bedre at finde ud af, hvorfor problemet
opstår - og i så fald må du komme med lidt flere oplysninger, fx om
problemet opstår på bestemte hjemmesider, eller allerede når du starter
programmet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Har du fortalt din far og mor om Ludvigs Hjørne?

Fra : BJ\(4220\)

Dato : 21-03-07 12:02

Hej Kim,
Tak for dit svar.
Problemet opstår, når jeg starter Explorer. Det er ikke muligt at komme ind
i browseren.
Jeg er enig i at det bedst at finde ud af hvad problemet er. Jeg har sendt
det til Microsoft via fejlmeddelelsen.
Mvh
BJ

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-03-07 12:16

Den 21-03-07 12.01 skrev BJ(4220) følgende:

> Problemet opstår, når jeg starter Explorer. Det er ikke muligt at komme ind
> i browseren.

Prøv at afinstallere, som tidligere beskrevet, og prøv så at
geninstallere Internet Explorer 7.

Du må for øvrigt meget gerne følge netiketten i nyhedsgrupperne og svare
under det citerede. Klip samtidig det ikke-relevante væk fra citatet. På
den måde bliver det meget nemmere for andre at følge med i en tråd.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Screamer Radio: Hør og optag din yndlingsmusik via radiostationer på

Fra : BJ\(4220\)

Dato : 21-03-07 13:06

Hej Kim
Tak for hjælpen og hintet.
Nu bruger jeg den gamle browser, men her går det galt nogle gange, når jeg
skal videre fra et link lukker Explorer ned.
Mvh Britton

Fra : jda

Dato : 22-03-07 02:18

Wed, 21 Mar 2007 10:35:20 +0100 hamrede BJ(4220) i tastaturet og der stod i
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> tidligere browser.
> Er der nogle gode forslag til afhjælpning af problemet?

Prøv, som Kim har foreslåret, at afinstallere IE7 via tilføj/fjern
programmer først, og gå derefter på Windows Update og tag _alle_
opdagteringer _bortset_ fra IE7. Derfter kan du så prøve at installere IE7
igen
--
Jakob

Fra : BJ\(4220\)

Dato : 22-03-07 10:02

Hej Jakob,
Det har jeg så prøvet, men fejlen bliver ved. Der er noget galt i min
Explorer 6.0 den kommer op med fejl i " line audio.dll" ind imellem.
Britton

Fra : jda

Dato : 22-03-07 22:13

Thu, 22 Mar 2007 10:01:32 +0100 hamrede BJ(4220) i tastaturet og der stod i
dk.edb.system.ms-windows:

> Hej Jakob,
> Det har jeg så prøvet, men fejlen bliver ved. Der er noget galt i min
> Explorer 6.0 den kommer op med fejl i " line audio.dll" ind imellem.
> Britton

Det lyder nærmere som en fejl i en mediaplayer. En google på line audio.dll
giver mange resultater på audio.dll. Hvis du også har opgraderet Windows
Mediaplayer for nyligt vil jeg råde dig til at afinstallere den og gå
tilbage til en tidligere version for at se hvordan det går. Hvis du har
installeret andre playere så prøv at fjerne dem. Men jeg har ikke set den
fejl før, så jeg kan ikke give et specifikt svar
--
Jakob