Tekstfarve ændring i Flash lavet af SWISHm~
Fra : Thomas Christensen

Dato : 22-03-07 09:28

Hejsa alle

Der er måske en bruger af Flashprogrammet SWISHmax deruden, som
kan hjælpe mig????

På siden http://www.vmcdesign.dk/ har jeg i toppen noget
flashtekst, som er lavet i dette program, men jeg vil gerne have
ændret tekstfarven fra den sorte til den orange, som er lidt
ovenover teksten...... Når jeg sætter tekstfarven i SWISHmax
bliver den ændret i selve programmet og ser godt ud, men når jeg
eksporterer det med html til hjemmesiden, så forbliver teksten
sort - hvad skal jeg gøre for at farven også er ændret i
eksporteret tilstand????

Håber på et godt og hurtigt svar.......
mvh
Thomas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Vesth

Dato : 22-03-07 11:06

Thomas Christensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> eksporterer det med html til hjemmesiden, så forbliver teksten
> sort - hvad skal jeg gøre for at farven også er ændret i

Hej Thomas

Har du husket at gemme den nye farveopsætning i swishdokumentet?

M.v.h.

Peter

Fra : Thomas Christensen

Dato : 22-03-07 12:49

Hej Peter

swishdokumentet? - Jeg kan godt se, at jeg er ny i flash og dette
program, så nej det har jeg ikke gjort ... hvordan gøres dette???

mvh
Thomas

Fra : Thomas Christensen

Dato : 22-03-07 22:35

Hej Peter

Måske det hjælper, hvis jeg kort skriver hvad jeg gør......
- laver tekst + sætter baggrund og tekstfarve i propperties
- sætter action på ind-og udløb
- save as (swi)
-Export - html og swf
-export swf
indsætter tekst fra html (head og body) i den html, hvor det skal
være - for at styre placeringen, så indlægger jeg flashen i en
tekstbox (bruger Adobe GoLive cs2)
det var det.......

Fra : Thomas Christensen

Dato : 22-03-07 13:45

Som tillæg - det sjove er, at en anden hjemmeside
www.digitalfotografi.dk satte jeg farven til den samme gule farve
som ovenover og fik hvid.......
mvh
Thomas

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-03-07 18:28

Thomas Christensen <mail@digitalfotografi.dk> skrev :

>Som tillæg - det sjove er, at en anden hjemmeside
>www.digitalfotografi.dk satte jeg farven til den samme gule farve
>som ovenover og fik hvid.......

Spørgsmålet hører hjemme i news:dk.edb.internet.webdesign.flash.

Iøvrigt må du og Peter Vesth meget gerne læse
http://www.html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : oz3lx,René

Dato : 26-03-07 15:08

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende