Forte agent?
Fra : Jubii

Dato : 22-03-07 17:24

Er der andre der har oplevet at agent ikke længere kan bruges til at
hente/sende mail/nyheder hos TDC, både på pop3 og news?

Jeg oplevede det at jeg hentede emails og derefter nyhedsgrupper/headers det
ene øjeblik uden problemer og besvarede en email og skulle derefter besvare
et andet email og fik at vide at:

Server pop3.mail.dk.: The connection was refused by the server.
Task: Get new email from pop3.mail.dk

Og da tdc support(?) ikke supportere agent kunne de kun svare at der ikke
var sat nogen spærringer op til/på min konto eller servere.

Derfor spørger jeg her med brugen af det meget simple program outlook
express.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 22-03-07 18:41

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> posting:

>Er der andre der har oplevet at agent ikke længere kan bruges til at
>hente/sende mail/nyheder hos TDC, både på pop3 og news?

Ingen problemer her med pop3/smtp/news her, i en gamle Agent.

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 23-03-07 20:06

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> besvare
> et andet email og fik at vide at:
>
> Server pop3.mail.dk.: The connection was refused by the server.

Hi Jubbi de nye agenter er noget lort med mindre de er til binaert news og
selv der halter de og kan reelt kun bruges til at hente headers med
så brug en af de gamle agenter - hvis du mangler så skriv det her og jeg
skal poste en til dig i dk.binaer

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Frank Andersen

Dato : 24-03-07 10:06

On Fri, 23 Mar 2007 20:05:40 +0100, "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com>
wrote:

> [...]
>selv der halter de og kan reelt kun bruges til at hente headers med
>så brug en af de gamle agenter - hvis du mangler så skriv det her og jeg

De nye Agenter virker ganske udmærket. Jeg bruger ver. 4.2 helt uden
problemer, og den er væsentlig bedre end de gamle. Den er heller ikke
langsommere end disse.

Mvh. Frank

--

Erstat 'DOT' med '.'
Replace 'DOT' with '.'

Fra : Jubii

Dato : 24-03-07 11:41

"Frank Andersen" <newsguy@ab-bolignetDOTdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De nye Agenter virker ganske udmærket. Jeg bruger ver. 4.2 helt uden
> problemer, og den er væsentlig bedre end de gamle. Den er heller ikke

Ja, jeg bruger også seneste version og installerede den den 27 februar og
den fungerede som den skulle indtil for få dage siden hvor de ting skete jeg
har beskrevet.
Hvorfor skulle agent pludselig ændre på instillinger helt af sig selv?
Kunne jeg få dine indstillinger for email ind/ud og news?

Selv har jeg ændret alle vegne undtagen userid og password, så jeg ikke ved
hvad der er de rigtige.