Kontaktpersoner i Windows Mail (Vista).
Fra : Amazing Pudding

Dato : 21-03-07 22:47

I Outlook Express kunne man få vist sine kontaktpersoner i nederste venstre
hjørne (vis -> layout). Denne funktion synes at mangle i Vista's Windows
Mail, og jeg savner den ;-( . Nogen der ved om den blot gemmer sig et andet
sted?

M.v.h.
A.P.

Fra : reno

Dato : 22-03-07 10:28

ved mig gemmer den sig i værktøjslinien.
mvh. reno

Fra : Amazing Pudding

Dato : 22-03-07 11:32

> ved mig gemmer den sig i værktøjslinien.

Joo...jeg kan godt finde layout, men lige præcis muligheden for at vælge at
få vist kontaktpersoner, er aldeles fraværende

M.v.h.
A.P.