IE7 og Windows Mail
Fra : Ditte H

Dato : 22-03-07 15:11

Hej NG

Jeg har IE7 og Windows Mail.
Når jeg trykker på et link for at sende en email på en hjemmeside, skriver
den, at der ikke er valgt et standard program til. Derefter åbner den 30
blanke vinduer.

Jeg har forsøgt at sætte Windows Mail som standard program, men åbenbart
ikke korrekt.
Er der nogen der kan hjælpe?

Hilsen Ditte

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-03-07 16:00

Den 22-03-07 15.10 skrev Ditte H følgende:

> Jeg har forsøgt at sætte Windows Mail som standard program, men åbenbart
> ikke korrekt.

Startknap => Standardprogrammer => Angiv dine standardprogrammer =>
markér Windows Mail => Benyt dette program som standard.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slip musen fri, og styr i stedet computeren lynhurtigt med tastaturgenveje.

Fra : Ditte H

Dato : 22-03-07 18:51

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

> Startknap => Standardprogrammer => Angiv dine standardprogrammer => markér
> Windows Mail => Benyt dette program som standard.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen

Hej Kim

Tak for svaret, desværre virker det ikke. Jeg har forsøgt at genstarte.
Har du endnu et forslag?

Hilsen Ditte

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-03-07 18:58

Den 22-03-07 18.51 skrev Ditte H følgende:

> Tak for svaret, desværre virker det ikke. Jeg har forsøgt at genstarte.
> Har du endnu et forslag?

Desværre ikke. Men det med de mange vinduer lyder specielt. Sker det på
alle sider, hvor der er et mail-link, eller er der tale om en enkelt
hjemmeside, hvor du oplever det?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå stegt lever: Sunbird hjælper dig med at huske bryllupsdagen.