Lille vindue ved åbning af links.
Fra : Ukendt

Dato : 21-03-07 22:47

Bruger IE7.

Hvergang jeg klikker på et link åbner IE7 kun et lille vindue.

Jeg har prøvet at trække det ud til den størrelse jeg vil bruge, men næste
gang jeg klikker på et link er det igen et lille vindue der åbnes.

Hvad kan der gøres ved det, det er ret irreterende at man hvergang skal
maximer eller trække det ud for at se hvad det indeholder.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-07 23:09

> [...]
>
> Hvad kan der gøres ved det, det er ret irreterende at man hvergang skal
> maximer eller trække det ud for at se hvad det indeholder.

Jeg syntes problemet er opstået efter upgrade til IE7.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-07 22:04

> Jeg syntes problemet er opstået efter upgrade til IE7.

Slet ingen der ved noget

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Erik J

Dato : 01-04-07 22:06

Du skal åbne IE - trække vinduet ud til den ønskede størrelse (IKKE
maksimere) - lukke IE.
Næste gang du åbner IE, så skulle størrelsen være den ønskede.

PS. Jeg har set problemet både ved IE5, 6 og 7

/Erik

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 17:43

> Du skal åbne IE - trække vinduet ud til den ønskede størrelse (IKKE
> maksimere) - lukke IE.
> Næste gang du åbner IE, så skulle størrelsen være den ønskede.

Det har jeg prøvet, det virker heller ikke.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Jens Nielsen

Dato : 03-04-07 16:51

Maximer vinduet (klik på firkanten i øverste højre hjørne) samtidig med, at
du holder CTR-tasten nede. Næste gang skulle vinduet gerne åbne i max.
stand.
Lad os høre om det virker.

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-07 21:35

> [...]
> at du holder CTR-tasten nede. Næste gang skulle vinduet gerne åbne i max.

Det virker fint nok men jeg vil gerne have at man selv kan bestemme
størrelsen på vinduet dvs. trække det ud til den størrelse man vil beholde.

Men ellers tak for forslaget.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-07 13:49

> [...]
>
> Hvad kan der gøres ved det, det er ret irreterende at man hvergang skal
> maximer eller trække det ud for at se hvad det indeholder.

Jeg vil lige tilføje at det vindue der bliver åbnet er i 800X600 kan man
ændre det et eller andet sted til f.eks 1024X768.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.