IE 6 - Billeder kan kun gemmes i BMP
Fra : Jan Skov | Vejles Fo~

Dato : 21-03-07 20:44

Hej Gruppe!!

Jeg kører IE 6 og har ikke foretaget opdateringer/ændringer, men pludselig
kan jeg kun gemme billeder fra nettet i BMP format.

Ved nogen, hvordan det kan ske og hvordan jeg kan ændre det, så jeg kan
gemme billederne i deres "rigtige" format..

På forhånd tak

/Jan
www.jsc.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 21-03-07 20:50

"Jan Skov | Vejles Forandring" <janskovchristensen@hotmail.com> writes:

> [...]
>
> Ved nogen, hvordan det kan ske og hvordan jeg kan ændre det, så jeg kan
> gemme billederne i deres "rigtige" format..

Tøm mappen "Midlertidige Internet Filer"

--
Carl

Fra : Jan Skov | Vejles Fo~

Dato : 22-03-07 21:45

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Tøm mappen "Midlertidige Internet Filer"

SUPER! Det var jo bare det!!
Tak for hjælpen!
> --
> Carl

/Jan

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-03-07 21:54

skrev :

>SUPER! Det var jo bare det!!

Så mangler du blot - for din egen skyld - at køre en Windows
Update.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 21-03-07 21:07

skrev :

>Jeg kører IE 6 og har ikke foretaget opdateringer/ændringer, men pludselig
>kan jeg kun gemme billeder fra nettet i BMP format.

Tøm din Midlertidige Internetfiler under Internetindstillinger og
sæt størrelsen ned på den til max. 50 MB.

En helt anden og vigtigere ting, hvordan tør du bruge en
windowsversion, som aldrig er blevet opdateret?

Den er jo fyldt med sikkerhedshuller og er meget modtagelig for
spyware- og virusangreb.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)