Andet multimedie
bentjuul 3670
CS2 i Vista
Fra : Pico

Dato : 22-03-07 15:01

I følge nedenstående link er understøttelsen af CS2 i vista sporadisk, hvad
er jeres erfaringer ? Jeg havde tænkt mig at installere Vista, men har ikke
råd til at købe CS3 eller hvad nu navnet er:

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30470

--
MVH
Pico

Fra : ;o\)-max-

Dato : 23-03-07 10:21

"Pico"
> [...]
> erfaringer ? Jeg havde tænkt mig at installere Vista, men har ikke råd til at købe CS3

Fandt linket i adobe newsgroups.. www.adobeforums.com
<http://www.informationweek.com/windows/showArticle.jhtml?articleID=198001898&cid=RSSfeed_IWK_News>"
-max-

Fra : Autocadster

Dato : 23-03-07 11:04

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> hvad er jeres erfaringer ? Jeg havde tænkt mig at installere Vista, men
> har ikke råd til at købe CS3 eller hvad nu navnet er:

Har Vista Utimate + CS2DK og jeg har pt. ikke haft problemer med hverken
Photoshop, InDesign eller Illustrator de andre programmer i pakken har jeg
endnu ikke brugt, så der må jeg være svar skyldi

Autocadster / 2620

Fra : Pico

Dato : 23-03-07 17:45

Autocadster wrote:
> [...]
> hverken Photoshop, InDesign eller Illustrator de andre programmer i
> pakken har jeg endnu ikke brugt, så der må jeg være svar skyldi

Tak til begge for oplysninger. Pudsigt nok fandt jeg dette i dag:

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30492

Det kunne de godt have skrevet i artiklen i går
--
MVH
Pico

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 23-03-07 21:11

Pico skrev:

> I følge nedenstående link er understøttelsen af CS2 i vista
> sporadisk, hvad er jeres erfaringer ?

Jeg har endnu ikke stødt på problemer lige bortset fra installeringen
af Acrobat 8 Pro, som drillede lidt. I mit tilfælde drejer det sig om
en Vista Ultimate 64-bit.

--
Hilsen
Madsen