Nyt bundkort til Shuttle XPC
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 20-03-07 13:21

Hej

Kan man købe et nyt bundkort til min kompakte Shuttle XPC løst ?

mvh
Michael Kristensen

Fra : J

Dato : 20-03-07 14:25

On 20 Mar 2007 05:21:12 -0700, "mbk112@hotmail.com"
<mbk112@hotmail.com> wrote:

>Hej
>
>Kan man købe et nyt bundkort til min kompakte Shuttle XPC løst ?

Flex-atx bundkort handles næsten ikke i DK. Jeg ville kontakte Shuttle
for at høre om nærmeste forhandler. Samt forklare dem, om det er
ønsket med en upgrade eller exchange, cpu-sokkel, m.m.

www.shuttle.com

Jeg har lige købet et socket-A bundkort på ebay.co.uk, som er Shuttle
fs40 fra som er fra Barebone SS40G. Det kommer der uhyre sjældent i
udbud.

http://global.shuttle.com/Download/Download_Brb.asp

mvh

John