News hos ComX?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 20-03-07 11:31

Ved ikke lige om man må spørge her?
Men virker news.comxnet.dk ikke mere?

--
// Sid

Fjern FJERN ved @

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 20-03-07 11:34

On Tue, 20 Mar 2007 11:30:32 +0100, "sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk>
wrote:

> Ved ikke lige om man må spørge her?

Et mere passende sted ville være db.edb.internet.udbydere

> Men virker news.comxnet.dk ikke mere?

Det er et alias for en news-server hos Tele2, og man kan i hvert fald
godt forbinde sig til den. Der er dog filtrering på, hvem der har lov
at bruge den.

-A
FUT sat til dk.edb.internet.udbydere
--
Hvis bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert

Fra : sls\(2770\)

Dato : 20-03-07 18:38

> [...]
>
> Det er et alias for en news-server hos Tele2, og man kan i hvert fald
> godt forbinde sig til den. Der er dog filtrering på, hvem der har lov

Tak for svaret.. Betyder det at jeg skal koble mig på hos tele2 news nu?

// Sid

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 20-03-07 18:41

On Tue, 20 Mar 2007 18:38:00 +0100, "sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk>
wrote:

> Tak for svaret.. Betyder det at jeg skal koble mig på hos tele2 news nu?

Nej, for det er som sagt det samme. Du må komme med nogle flere
detaljer eller kontakte ComX support.

-A
--
Hvis bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert

Fra : Hans

Dato : 20-03-07 19:18

sls(2770) wrote:

> Tak for svaret.. Betyder det at jeg skal koble mig på hos tele2 news
> nu?
Det er en fejl hos ComX og der arbejdes på sagen, men de kan ikke sige
hvornår vi igen kan bruge nyhedsserveren.

Hans

Fra : news

Dato : 21-03-07 16:42

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> wrote in message

> Det er en fejl hos ComX og der arbejdes på sagen, men de kan ikke sige
> hvornår vi igen kan bruge nyhedsserveren.

Det ser tilsyneladende ud til, at det er fordi comx har lavet om på ejerskab
omkring IP adresser... Før var det vist Colt der ejede IP adresserne..
tele2´s server, siger jo så at der ikke er adgang via de Ip adresser.
Må se om der bliver åbnet eller noget.. Men ellers bruger jeg jo bare
newshosting.