Outlook 2002/Office Xp
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 20-03-07 15:00

Jeg er gået i krig med subj (primært til e-mail) og det er sgu' en
større mundfuld. I Entourage til Mac - der sådan nogenlunde skulle svare
til Outlook med kalender osv er der en meget nyttig funktion som det
endnu ikke er lykkedes at finde tilsvarende i Outlook.

Når man i En'rage har markeret en mail i oversigten og åbner View-
(Vis-) menuen kan man vælge et menu-punkt der hedder Source. Så får man
et vindue/ramme hvor indholdet står med alm tekst. Det er meget nyttigt
for at kigge i en mail som man har mistanke om kan indeholde noget
skadeligt eller et link til en "sladrepixel" som vil afsløre om mailen
er blevet åbnet.

Noget tilsvarende findes i Outlook Express 6, hvor man højre-klikker på
e-mailen og vælger Egenskaver -> Detaljer -> Meddelelseskilde.

Findes denne mulighed ikke et eller andet sted i Outlook (2002/Office
Xp)?

Fra : Carl Drud

Dato : 20-03-07 18:17

hlexa@hotmail.com (Axel Hammerschmidt) writes:

> [...]
> e-mailen og vælger Egenskaver -> Detaljer -> Meddelelseskilde.
>
> Findes denne mulighed ikke et eller andet sted i Outlook (2002/Office

Jeg mener hvis du markerer mailen i oversigten og højreklikker på den,
er der nederst et "properties" felt hvor man så får man vist headers.

--
Carl

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 20-03-07 20:21

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> wrote:

> Jeg mener hvis du markerer mailen i oversigten og højreklikker på den,
> er der nederst et "properties" felt hvor man så får man vist headers.

Tak for svar. Ja, den har jeg fundet, men som du skriver, så ser man kun
headers.

Fra : Carl Drud

Dato : 21-03-07 17:13

hlexa@hotmail.com (Axel Hammerschmidt) writes:

> Tak for svar. Ja, den har jeg fundet, men som du skriver, så ser man kun
> headers.

Ja, jeg tjekkede på arbejde i dag. Jeg kunne ikke huske om det var hele
meddelelsekilden som i OE, eller det kun var headerne.

--
Carl