kan man gemme Opera genveje ?
Fra : not@home.se

Dato : 20-03-07 20:00

hej alle jeg skal have en ny sataharddisk i morgen og den jeg har nu
er en idedisk så jeg har opgivet at klone det hele over, men nu er mit
spørgsmål så er der en måde jeg kan gemme alle mine Opera
indstillinger i en mappe på min gamle disk og så lige føre dem over
til den nye disk når jeg har instaleret opera der ? helst gerne alle
indstillinger men vigtigst alle genvejene til hjemmesider. håber at
nogen kan hjælpe, jeg tjekker om nogen har svaret inden jeg instalerer
den nye disk i morgen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 20-03-07 22:06

not@home.se posting:

>spørgsmål så er der en måde jeg kan gemme alle mine Opera
>indstillinger i en mappe på min gamle disk og så lige føre dem over
>til den nye disk når jeg har instaleret opera der ? helst gerne alle

Du kan tage en kopi af filerne og mapperne nævnt på
<http://help.opera.com/Windows/9.10/da/backup.html> og kopiere dem
over i din nye Opera-installation:

--
What is life, except excuse for death,