IE7 og IE6 - kan ikke installere Flash Pla~
Fra : JYH

Dato : 20-03-07 16:33

Af en eller anden grund kan jeg ikke installere AdobeFlash Player
i IE7 og heller ikke da jeg brugte IE6.

Når jeg kommer ind på denne side
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
fjerner jeg fluebenet ved Yahoo's Toolbar og klikker på "Install".

Kommer så ind på denne side
http://www.adobe.com/shockwave/download/triggerpages_mmcom/flash.html

Jeg ser ingen "installation movie" og heller ingen "Gold Bar"
og der sker intet.
Har prøvet både med og uden blokering af popups.

Under"Adobe Flash Player" er der bare et " (anførselstegn).

Nogen der ved hvad der er problemet og hvad der kan gøres ved det?

I Firefox virker Flash Player fint.

Fra : John

Dato : 20-03-07 16:57

"JYH" <jyh@jyh.jyh> skrev i en meddelelse

> Af en eller anden grund kan jeg ikke installere AdobeFlash
> Player
> i IE7 og heller ikke da jeg brugte IE6.

Prøv evt at af- og gen-installere Flash Player:

http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates/

Scroll ned på siden og download relevante programmer.

Bemærk det specielle af-installations program, samt de
forskellige player-versioner.

John

Fra : JYH

Dato : 20-03-07 17:33

John wrote:

> [...]
>
> Scroll ned på siden og download relevante programmer.
>
> Bemærk det specielle af-installations program, samt de

Det gør desværre ingen forskel.
Men tak for forslaget.

Fra : John

Dato : 20-03-07 17:39

"JYH" <jyh@jyh.jyh> skrev i en meddelelse

> Det gør desværre ingen forskel.

Damn. Så må jeg melde pas :(

> Men tak for forslaget.

Velbekomme, og tak for tilbagemelding.

John

Fra : dan

Dato : 23-03-07 11:42

Jeg har bøvlet med et samme. Du skal slå din pop-up blocker fra !

Fra : JYH

Dato : 23-03-07 13:23

dan wrote:
> Jeg har bøvlet med et samme. Du skal slå din pop-up blocker fra !

Det har jeg prøvet - det virker desværre heller ikke.

Fra : Per Hansen

Dato : 23-03-07 15:27

"JYH" <jyh@jyh.jyh> mentioned this

> Det har jeg prøvet - det virker desværre heller ikke.

Hvad siger den ved sikkerhedsindstilningerne for ActiveX-objekter ?
Start/Kontrolpanel/Internetindstilninger/Sikkerhed/Brugerdefineret niveau

Den skal korrekt sige:

Aktiver scripting af ActiveX-objekter, der er markeret som sikre
Aktiver

Automatisk forespørgsel om AktiveX-objekter
Deaktiver

Binær- and script-opførsel
Aktiver

Hent ActiveX-objekter uden signatur
Deaktiver

Hent signerede ActiveX-objekter
Spørg

Initaliser og aktiver scripting af ActiveX-objekter der ikke er.....
Deaktiver

Kør ActiveX-objekter og plug-ins
Aktiver

--
Per Hansen

Fra : JYH

Dato : 23-03-07 16:44

Per Hansen wrote:

> [...]
>
> Hent signerede ActiveX-objekter
> Spørg
>
> Initaliser og aktiver scripting af ActiveX-objekter der ikke er.....

Har nøjagtig disse indstillinger.

Fra : Per Hansen

Dato : 24-03-07 17:14

> Har nøjagtig disse indstillinger.

Oh oh, jeg lige opdaget at du bruger TDC, du skulle vel ikke være
Webspeed kunde og bruge den sikkerhedspakke at de tilbyder vel ?
For så er du på skideren, for den blokerer for al scripting og flash
som standard fordi den fejlagtigt tror at nogen angriber computeren.

Jeg har erfaret at det er mugligt at få den til at acceptere det, men
at det kræver en pokkers masse arbejde med den for at få den til det,
så meget faktisk at det i sidste ende ikke kan svare sig at gå igang
med det overhovedet.

Alternativ løsningen for alm. brugere er egentlig kun at fjerne den pakke
og indstalere en anden firewall og antivirus, eks. en af de pakker fra
Norton hvor det hele kommer i en simpel pakke løsning:
Firewall, Antivirus og Antispam.

--
Per Hansen

Fra : JYH

Dato : 25-03-07 16:40

Per Hansen wrote:

> [...]
> pakke og indstalere en anden firewall og antivirus, eks. en af de
> pakker fra Norton hvor det hele kommer i en simpel pakke løsning:

Jeg er ikke Webspeed kunde og bruger ingen af TDC's sikkerhedspakker.
Men tak for forslaget - rart at vide

Fra : MARTIN HUPFELD

Dato : 28-03-07 22:02

Jeg sidder med lige nøjagtig det samme problem som JYH.
Jeg er ved at bande og svovle min pc til hvor peberet gror..
Det kom da jeg fik IE7, så hvis jeg ikke finder en løsning snart, så må jeg
tilbage til IE6.

Jeg er forresten TDC kunde, men jeg tror ikke jeg har en sikkerhedspakke
derfra??
Hvor ser jeg det, og hvordan fjerneer jeg den hvis den er der..??

På forhånd tak!

Martin