Firefox 2.0 og mus
Fra : Jonas Kofod

Dato : 20-03-07 13:11

Hej gruppe

Jeg har lige gendannet min PC's fabriksindstillinger og i den
forbindelse lagt nyeste firefox ind.
Sjovt nok virker musens back/forward knapper ikke til navigation.

Jeg er ikke klar over om det er et "Firefox/Logitech" problem (men jeg
har i hvertfald en Logitech MX1000 mus) eller om jeg bare ikke kan finde
den rigtige plug-in/udvidelse, men alle de navigations plug-ins jeg
finder virker kun på tidligere versioner af Firefox.

Nogen der er klogere på det end jeg?

På forhånd tak.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-03-07 23:35

Jonas Kofod skrev:

>Jeg er ikke klar over om det er et "Firefox/Logitech" problem (men jeg har
>i hvertfald en Logitech MX1000 mus)

Jeg kunne forestille mig at du skal opdatere musens software
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/DK/DA,crid=1792,contentid=9409,osid=1

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jonas Kofod

Dato : 21-03-07 13:06

Ivan V. Klattrup skrev:

> Jeg kunne forestille mig at du skal opdatere musens software
> http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/DK/DA,crid=1792,contentid=9409,osid=1

Det var sandelig det. Jeg havde ikke overvejet den mulighed i og med jeg
troede jeg havde fået den nyeste version hentet ned da jeg
reinstallerede/genoprettede.