Hvordan kontakter man Asus?
Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 05:28

Nogen der har en email på Asus i europa?
På deres hjemmeside skal man åbenbart klage over et produkt før man kan
komme i kontakt med dem.

Fra : HS

Dato : 20-03-07 17:31

"Thomsen" <(())> skrev i en meddelelse
> Nogen der har en email på Asus i europa?
> På deres hjemmeside skal man åbenbart klage over et produkt før man kan
> komme i kontakt med dem.
Og der finder du email adr. og tlf. nr.

Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-07 05:08

HS wrote:
> Og der finder du email adr. og tlf. nr.

Jeg skal sende en vedhæftet fil til dem, og derfor kan jeg ikke bruge deres
formular.

Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 21-03-07 09:36

On 21 Mar., 05:07, "Thomsen" <(())> wrote:

> Jeg skal sende en vedhæftet fil til dem, og derfor kan jeg ikke bruge deres
> formular.
på side 1 i min manual står:

info@asus.com.tw (taiwan)
tmd1@asus.com (usa)