Aldi-PC og plads
Fra : John

Dato : 19-03-07 21:06

Hej

Er der nogen der har en idé om hvor mange harddiske der internt er plads
til i Aldi's Medion - og hvor mange slots der er? Jeg har en PCI-lydkort
der skal bruges i maskinen.

Nogen idé om hvilket bundkort maskinen er udstyret med?

Mvh

John

Fra : PHM

Dato : 19-03-07 21:45

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der skal bruges i maskinen.
>
> Nogen idé om hvilket bundkort maskinen er udstyret med?

Køb den og aftal tilbagelevering hvis ikke hardwaren er som ønsket.
Har selv gjort dette med succes.
Måske ikke alle Aldibutikker yder denne service.

Manglede da bare, man skal vel ikke købe katten i sækken.

V.H. Peter 7400

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-03-07 18:40

John wrote:
> [...]
> PCI-lydkort der skal bruges i maskinen.
>
> Nogen idé om hvilket bundkort maskinen er udstyret med?

I kabinettet er der plads til en ekstra harddisk og der er SATA ledning til
den. Nix mer, med mindre du er meget opfindsom.
Jeg har 4 harddiske, et diskettedrev og to brændere i min gamle Medion

Der er nok to frie PCI pladser.

Bundkortet plejer at være fra MSI.

OBS Jeg har ikke sett den aktuelle maskine, men set den forgående model og
det er samme kabinet.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen