webcam
Fra : BVI

Dato : 20-03-07 07:38

hvor finder jeg noget om webkamera......???

mvh brian

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-03-07 09:25

"BVI" <briiv@jubii.dk> crashed Echelon writing

> hvor finder jeg noget om webkamera......???

Ved steder der omhandler webcams og ikke netværk.

--
Bjarke Andersen

Fra : Rochy Nielsen

Dato : 23-03-07 23:56

et rigtigt godt svar kan virkelig bruges til en masse ?????

mvh Rochy

Fra : Kim B.S.

Dato : 24-03-07 19:56

"Rochy Nielsen" <rochy@nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> et rigtigt godt svar kan virkelig bruges til en masse ?????

Det er nok fordi, bjarke mener det er den forkerte gruppe, sprøgsmålet
bliver stillet i, og det er jo også rigtigt.
Hilsen Kim

Fra : Rochy Nielsen

Dato : 25-03-07 14:27

Det er da rigtigt men mandes spørger (hvor finder jeg noget om
webkamera......??? ) nok fordi han ikke selv har kunnet finde noget
og han er ikke blevet klogere af di svar der kom her ingen hjælp
jeg ved det da heller ikke et link syntes jeg godt kunne komme frem ik
mvh Rochy