får ingen ip
Fra : hamse

Dato : 19-03-07 19:51

er der en der er støt ind i samme problem jeg har weebspeed da jeg satte det
til brugte jeg usb en nu vil jeg gerne over på mit net kort men når jeg gør
det får jeg ip addrasse har prøvet at slukke og tænde for modem igen og har
også taget usb en ud.. jeg har xp

Fra : Henrik Andreasen

Dato : 20-03-07 00:15

"hamse" <hammer@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg gør det får jeg ip addrasse har prøvet at slukke og tænde for modem
> igen og har også taget usb en ud.. jeg har xp

IP adresserne er (så vidt jeg husker) bundet til en bestemt MAC adresse på
en webspeed forbindelse.

For at du kan skifte til dit netkort, skal du vente ca. 1 time, fra du
kobler din USB forbindelse fra, og til du tilslutter dit netkort.

Mener at huske, at man på TDCs webspeed hjemmeside, kan slettet bindingen af
IPen til MAC adressen.

--
Henrik