CMS med mulighed for at integrere PHP/MySQ~
Fra : Kenneth Brun

Dato : 19-03-07 17:32

Jeg har indset at jeg er for doven til at genopfinde dybe tallerkner,
og efterlyser således et godt CMS.

Det skal bruges til at gøre en eksisterende side nemmere for andre
(end mig) at opdatere. Indholdet på siden er bl.a. statistikker som
udarbejdes "on-the-fly" gennem PHP og MySQL.

Det er således vigtigt, at CMSet understøtter PHP og MySQL - og ikke
bare HTML.

Jeg forstiller mig et system, med hierarkisk menu-system og med et
login-system, der tillader flere niveauer af brugere/admins etc.

Nogen gode forslag?

/Kenneth

Fra : Michael Zedeler

Dato : 19-03-07 20:22

Kære Nikolaj.

Nikolaj Svendsen skrev:
> php-fusion.dk nok det bedste der findes

Vil du være sød at læse dette dokument og faktisk rette dig efter det?

Mvh. Michael.

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 19-03-07 21:21

Oki nu er det læst
2 gange

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 19-03-07 22:01

On Mon, 19 Mar 2007 21:21:19 +0100, "Nikolaj Svendsen"
<nikolaj@logtech.dk> wrote:

>Oki nu er det læst
>2 gange

Du har jo tydeligvis ikke forstået det så.

De vigtige ting er:
Svar *UNDER* det du svarer på. - Som du kan se i det her indlæg, så
står det du har skrevet øverst, og det jeg skriver nu nedenunder.
- Næste gang du skal svare på et indlæg, så prøv at skriv den nye
tekst under det du svarer på.

Derudover, så skal du klippe det unødvendige af den tekst du svarer på
væk.

Hvis du er i tvivl, så få din mor/far/lærer til at gennemgå teksten
med dig.
--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 19-03-07 23:00

Nikolaj Svendsen skrev:
> Oki nu er det læst
> 2 gange

Har du læst afsnittet "Hvorfor svare nedenunder?"?

Mvh. Michael.

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 20-03-07 15:07

> Har du læst afsnittet "Hvorfor svare nedenunder?"?

Ja

Fra : Kim Schulz

Dato : 19-03-07 18:28

On Mon, 19 Mar 2007 17:50:18 +0100
"Nikolaj Svendsen" <nikolaj@logtech.dk> wrote:

> php-fusion.dk nok det bedste der findes

bare synd at dens output html er så ekstremt elendigt. Og så er det
lidt surt at alle temaer (svjks) kører med det trivielle og kedelige
3kolonne design.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : ulrik nielsen

Dato : 19-03-07 21:21

Kenneth Brun wrote:
> Jeg forstiller mig et system, med hierarkisk menu-system og med et
> login-system, der tillader flere niveauer af brugere/admins etc.
>
> Nogen gode forslag?

der er frit valg: http://opensourcecms.com/
+ der er demoer af systemerne, så du kan bare teste og vælge det du
bedst kan li' ...

--
ulrik nielsen |
-----------------+---------------------------------------------------

Fra : Kim Schulz

Dato : 19-03-07 21:38

On Mon, 19 Mar 2007 21:21:19 +0100
"Nikolaj Svendsen" <nikolaj@logtech.dk> wrote:

> Oki nu er det læst
> 2 gange

men åbenbart ikke fattet. Hvorfor udstiller du din dumhed sådan?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-03-07 12:01

www.drupal.org

--